Toleniga i le aso e sosoʻo ai: Mau maualalo mea sese / maualuga umi-maua gaioiga! E tatau ona aʻoaʻo le faʻamalosi tino

I le faʻagaioiga moni, o le toʻatele o tagata e toe faʻataʻitaʻia le tulaga, aua o latou aʻoaʻoga maualuluga "leaga" o se toleniga foʻi, ma e sili atu nai lo le leai o se toleniga. "

O se taimi umi le toleniga faʻamalositino o le a mafua ai neura vaivai ma tiga faʻaleagaina. Afai e te le toe amataina le toleniga e aunoa ma le faiai, o le a mafua ai lou tino tulaga i le matua suia (pa'ū) malosi, pa'ū pepa, ma le nofoaga).
E tatau ona e malolo lelei. Vaʻai i na tagata atamamai maualuga. Latou te le faʻavasegaina toleniga malosi maualuga ae leʻi aʻoaʻoina. E mafai ona latou malolo atoa ma fetuʻunaʻi o latou tulaga faʻaletino ma faalemafaufau i le tulaga sili ona lelei e ausia ai sili ona lelei iʻuga.
Ou te fuafuaina toleniga mo aʻu tagata auai. E masani lava, latou te toleniina i isi aso uma. O le mafuaʻaga o le tuʻuina atu i tagata o le ekalesia se malologa atoa i luma o faʻataʻitaʻiga taʻitasi ma ia faia le isi aʻoaʻoga i le sili tulaga. Afai e te fiafia foi i laʻu lagona o fuafuaga, faʻalogo lelei mai ia te aʻu,

Barbell

Aisea faʻaaoga ai isi aso toleniga?

1. O le faʻavaeina muamua o le mafiafia e oʻo i lona tumutumu i le taimi o toleniga ma e tumau lona maualuga i totonu o le 36 itula. Lenei vaitau o 200 tikeri o le polokalame toleniga mo le aso a sau.
2. Faʻateleina le paʻu ile aso malolo pe a maeʻa toleniga, ma fai sina faʻamalositino mama ile taimi e tasi e faʻalelei atili ai le faʻafouina o paʻu.
3. O le toleniga i le aso e sosoʻo ai e mafai ona faʻaititia ai le aʻafiaga o toleniga tapunia, ae faʻaititia ai foʻi le aʻafiaga.
4. O le tuʻufaʻatasia o toleniga i le aso e sosoʻo ai ma le "leai se taumafaiga" poʻo le "peleni tele" mafai ona faʻateleina le tele o taimi o toleniga vaega toleniga i vaiaso uma.
5. O taunuʻuga o le isi aso aʻoaʻoga o le a le sili atu le leaga nai lo le maualuga-taimi faifai pea toleniga.

Tele tagata e manaʻomia le 'ai i le soifua maloloina soifua maloloina ma faamalositino 5-6 taimi i le vaiaso. E toʻatele tagata i le kulupu e 30 taimi i taimi taʻitasi.

Ou te le o fai atu e le mafai ona e toleniina 5-6 taimi i le vaiaso. Afai o le toleniga agavaʻa-malosi e faʻatonutonu lelei, e le afaina. I le taimi lava e tasi, afai e te faʻaaogaina le maualuga-malosi ma maualuga-malosi, maualuga-taimi toleniga 5-6 taimi i le vaiaso, ou te mautinoa e leai. O le ai ai se mautinoa alualu i luma, poʻo le sili atu leaga o le tino tulaga.Weight training

O le mea moni, faʻatasi ai ma le faʻamanuiaga faʻaleaganuʻu o meaola faʻafoliga ma le faʻaaogaina o teuteuga teuteuina, e mafai ai e tagata ona faʻataʻitaʻi 5-6 taimi i le vaiaso ma maua ni faʻaiuga lelei. Ae e te iloa? Tolu aso o toleniga mafai foi ona maua lou oe lava malosi ma malosi tino.

Ole aʻoaʻoga faʻaauau pea e leʻo se mea e mafai ona e onosaia i lou olaga atoa. E ono faʻaaluina le tele o le malosi pe a o oe pe a ma le 20 tausaga. E mafai ona e faʻataʻitaʻia 6 faʻamalositino ile vaiaso ma le le faʻavaivai. Ae a faʻasolosolo ona e tuputupu aʻe i totonu o le sosaiete, e tatau ona e galue mo lau tupe maua, oe manaʻomia le popole e uiga i le totogi, pili, ma le manaʻoga e tausi ai lou aiga. E naʻo lou manaʻo e faʻaalu le tele o taimi i le faletaʻalo.

I le soifua maloloina i aso uma, e i ai ni nai tagata e toleniina 5-6 taimi i le vaiaso ma tumau ai mo se taimi umi, ae afai e te vaʻaia ma le totoʻa le aoga o a latou toleniga, o le a e iloaina ai o le tele o tagata e le lelei. Latou tautau i luga o le laina faalava mo se taimi umi ma o le a latou le agai i luma. . Aua le fenumiai "faafoliga e galue malosi" ma le matua moni.

Dumbbell

O le isi aso metotia faʻataʻitaʻiga e le fiafia ia i latou e faʻafoliga e galulue malosi. Atonu e saunia mo tagata e matua galulue malosi ma saili le mea moni. O auala maoti e ono fesuisuiaʻi. Mo se faʻataʻitaʻiga, o nisi tagata e fiafia e faʻatautaia mamafa mamafa, ma o nisi e fiafia e galulue malosi, ae tusa lava pe faʻafefea ona latou aʻoaʻoina, o lo latou malosi aʻoaʻoga e matua maualuga ma e le mafai ai ona faʻaauau pea ona faʻatinoina se malosi-lelei aoga toleniga. O le tino e toe malosi e alualu i luma i le lumanaʻi.

Nisi tagata ono manatu afai ou te faʻaaogaina le feaveaʻi toleniga ma toleniina mea mamao ese i aso uma, e leai se faʻafitauli i le maualuga-malosi toleniga? O le mea moni, atoatoa le tuʻulafoaʻi e leai. Tusa lava pe e te faia gaioiga i le tuʻua toleniga, e mautinoa e aofia ai maso vaega nai lo le taula maso maso vaega, lea e ono aʻafia ai aʻoaʻoga.Dumbbell bench

O le aʻafiaga o le faifai pea o faamalositino i luga o le tino e atoa. O le a faʻavaivaia ai le faʻaosofia o le taʻutaʻuga o le afi, faʻaititia ai le lalelei o le tino, ma faʻavalevalea ai oe, ae le gata i lea o le lelei ona faʻatonutonu e faʻatino ai le uta i luma.

Taavale tagata faʻatau aumaia le fou lagona lagona, faʻapitoa faʻapitoa poto masani; luga o le Initaneti, o le a faʻalauteleina ai faʻapitoa taaalo toe gafatia ma le tumau; luga o le neula, o le a faʻaititia ai le mafai o le neula e avea atili faigata ai ona faʻagaoioia ma telegese e tali Faʻatali.

Neurotransmitter tulaga o le a suia foi i se tulaga faifai pea. Pamine o le a faʻaititia ma glutamate o le a faʻateleina, lea o le a mafua ai neura lagona vaivai ma tuʻu i lalo le faʻanoanoaga faitotoʻa. Aafia le naunautaiga mo faamalositino.

Fitness meal

O nei faiaʻoga fai mai o le faigata o le ono suia o latou toleniga. Aua le togafitia le aso malolo e pei o le totoe o le leai o se mea, ae tausi ia pei o le isi afa o lau fuafuaga. E sili atu mo oe le faia o le mea e tatau ona e faia i le isi taimi-vaʻai i le aso malolo sili atu ona taua e pei ona e faia i le olaga.

Seʻi tatou manatuaina o le taumafaina ma le faʻaleagaina mafua mai i le maualuga-tele ma maualuga-malosi toleniga manaʻomia e toe faaleleia i le aso malolo, o lea o le malologa aso e taua foi, ma o le taumafataga e pei o le malamalama e matua manaʻomia mo le faʻaaogaina o le toleniga aso. A e teuina le tele o glycogen ma le malosi i totonu, e mafai ona otometi lava ona suʻe ma faʻaopopo se laina tumau, ma e mafai ona e sailia le teuina o le la e ala i le vitio.


Taimi Post: Aukuso-14-2021